2009. április 28., kedd







Április 26. Emlékezetes nap. Mónival elmentünk " A Kutya " című magazin fotózására. Nagyon jól éreztem magam, és szemmel láthatóan Sunny is élvezte a képek készítését. Na de most jön a java :)
Hát a Móni hozott egy álom kutyust is. Ő a Bringa baba volt. Jaj! Rögtön beleszerettem, de nem csak én, páromnak is nagyon tetszett a kedves, barátságos Bringa.
Azt mondtam, hogy nekem ez a gyönyörűség kell!!!! :)
És íme! Megkaptam :) Bringa baba, már az én kutyám :)
Nagyon szépen köszönöm a Móninak, hogy Bringa már az én gyerekem lehet :)
Sunny még féltékeny, de majd csak megszokja, hogy most már ketten vannak.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok az új családtaghoz!
    (Mintha Valaki azt mondta volna Szilváson,hogy kettő kutya soookkal több problémaaa.. :D ;) )

    Bringa egy imádnivaló kisfiú,én is teljesen a rabja lettem,amikor találkoztam vele. Remélem,ha egyszer lesz egy skótom ő is olyan szépséges lesz,mint Bringa. :)

    VálaszTörlés
  2. Bringa bab gyönyörű és azért is örülök, hogy Nálad lelt otthont, mert Scotch alomtestvére!!! Ahogy néz, mintha Scotch szemeit látnám! Hozzon sok örömöt Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Túl vagytok az első napok örömén ! Mi va a gonodkkal ?

    VálaszTörlés