2009. július 6., hétfő

Székesfehérvár CACIB




2009.június 21. Székesfehérvár CACIB.
Erre a kiállításra nagyon készültem, mert itt debütált először Bringa. Az idő szerencsére kedvezett, és nem áztunk meg, igaz néha kicsit fáztunk.

Novella Du Moulin De Mcmonique "Bringa" :
9 hónapos, még nem kész kan. A hát lehetne egyenesebb. Enyhén kifelé forduló mellső mancsok, és térdek. Jó szőrminőség.
Kitűnő 4.

Solar Cell Du Moulin De Mcmonique "Sunny" :
Jó felépítésű 2 éves szuka, váltó orr, közepes hosszúságú hát. Elfogadható mozgás, kitűnő szőr.
Kitűnő 1 , CAC

Bírált: Dr Sirkó Éva

Hát ezt a leírást kaptam :( Elmondhatom, hogy jobbra számítottam. Na de remélhetőleg majd legközelebb kicsit jobban bírálnak.
Sajnos a megjegyzések, amelyek nem kerültek a bírálati lapra, elvették a kedvem egy kicsit a kiállításoktól. Igaz szerencsére nem minden bíró áll igy a búza színhez....

Délután Móni tenyészcsoportban nevezett, amelyen mindkét kutyám részt vett.
Tenyészcsoportban elértük a 2. helyezést.
Sunnyt nem én vezettem fel, élete első olyan felvezetése mikor más kezében kellett neki bizonyítani. És lám csodát! Nagyon ügyesen ment, csak ne szólaljak meg mögötte, mert akkor rám figyel. Bringa is nagyon ügyesen vette az akadályt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése