2009. május 18., hétfő

Budapesti CACIB I.nap




Budapest CACIB kiállítás, Szombat. Izgalom, feszültség. Előtte éjjel dolgoztam, álmos, fáradt, kimerült, és rettenetesem ideges voltam. A nap nem úgy indult ahogy szerettem volna. Késés mindenhonnan, és a Sunny még sehol nincs a szépítkezésben. Gyors asztalra tétel a kiállításon, és jöhet a hintőporozás extra sebességgel, mert mindig úgy érzem, hogy nem leszek kész vele. De igen :) Sőt, a bírálatok kezdete kicsit késett, igy aztán bőven volt időm.
Sunny valami extra türelemmel volt megáldva, és nem látszott rajta, hogy észrevenné micsoda feszültség van bennem. A hangulat nagyon jó volt, feledtedte a fáradtságot is, amit éreztem.
Vittem Bringát is, hogy szokja a kiállítási feszültséget, tömeget, zajt. Hát igen, le a kalappall előtte. Itthon a járdán rettegés fogja el, ha valami, vagy valaki elmegy mellette, de a kiállításon semmi félelem nem volt benne. Lehet, hogy tetszett neki? :)
A birálat nagyon jól sikerült. Álmomban sem gondoltam, hogy valaha sikerül ennyit elérnem a Sunnyval ( habár mindig nyerni megyek ) . Nagyon szépen ment a körben, kicsit a beállásnál makacskodik, de hát én is ezt tenném a helyében, mikor a gazdi szeretné hogy álljak.
Szóval nagyon szépen sikerült. A nap további részében beszélgetés, majd délután tenyészcsoportban indultunk Mónival, ahol a III. helyezést értük el. Itt Drazsé, Túró, és Sunny vett részt. Nagyon szép és sikeres napot zártunk!
Bírált : Dr. Márton János
Eredményeink: K1, CAC, CACIB

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon gratulálunk az eredményekhez!!! Csak így tovább!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit több önbizalmat! Sunny nagyon szép és szerintem ezt Ő is tudja magáról! Gratulálok Nektek, nagyon szép eredményeitek vannak!

    VálaszTörlés