2009. május 18., hétfő

Budapesti CACIB II.nap



Budapest CACIB kiállítás,Vasárnap. Szintén izgalom, és feszültség. Soha nem szokom meg a kiállítási izgalmakat. Reggel szépen időben mindenhol ott voltunk. Sunny szerintem szebb, és sokkal ügyesebb volt mint szombaton. Szukák közt csak Sunnyi volt a többivel nem jelentek meg. Beállítás a birónak, asztalra tétel,( birálat ) egy gyors oda-vissza, beállítás. És megköszönték . Kitünővel kitettek. Igy én már nem álhattam ki a Sunnyval a fajtagyőztes cimért. Semmi mást nem kapott, csak Kitünőt. Még szerencse! Igaz akkor ezt valahogy nehéz volt elhinni, hogy előző nap CACIB, ma meg csak kitünő, de ugye minden szubjektív. Az hogy a bírónak mi volt a baja nem tudni, döntését nem indokolta meg. Igy csak gondolom én, hogy lehet hogy a búza szin nem jött be neki, vagy a fene sem tudja, ez már csak talány marad....
Bírált : Cristian Stefanescu
Eredményünk : Kitünő 1

1 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel, nem érdemes találgatni.. :(
    Nekünk az Európán leíró bírálatunk sem volt, így még csak fogalmam sincs,mit gondolt a bíró a kutyáról.
    Gyönyörű leányzó Sunny, biztos vagyok benne,hogy sok szombatihoz hasonló eredményetek lesz még! ;)

    VálaszTörlés